fredag 5 november 2010

Jag är faktiskt rädd...

Jag brukar säga att jag inte är rädd för människor, bara för spöken, men jag måste erkänna att det inte stämmer. Häromdagen slutade jag jobba vid tio på kvällen och gick då från jobbet till parkeringsgaraget. Jag tog hissen upp till femte våningen och precis utanför hissen stod två killar. Vad dom gjorde där det vet jag inte och vill nog inte heller veta, men jag kan säga att det är få gånger jag varit så rädd. Jag var tvungen att gå över hela taket eftersom bilen stod längst bort. Min arbetskamrat sa att man får hoppas att dom tycker att man är så ful att dom inte ens skulle vilja ta i en (och den chansen är ju rätt så stor) hihihihi. Skämt och sido, det är en lång höst och vinter jag har framför mig att gå ensam till bilen och jag vet faktiskt inte om jag vågar....

Inga kommentarer: